Hejka =)
Dziś zrobię wywiad z moją BFF na stardoll i w realu - Zuzią, na stardoll Zuzzzka. (bez kropki). Na niektóre pytania znam odpowiedź ;)
Monika: Co nakłoniło Cię do założenia konta na stardoll?
Zuzia: Ty :)
M: Którego dokładnie je założyłaś?
Z: 23 lipca 2012 r.
M: Jak wyglądały Twoje początki na SD?
Z: Początkowo byłam emo, gdzieś do czerwca 2013. Potem po urodzinach zmieniłam styl na zwykły.
M:A urodziny obchodzisz?
Z:6 czerwca ;)
M: Czyli jesteś zodiakalnym bliźniakiem. Jesteś taka jak zodiakalne bliźnięta?
Z: Szczerze? Nie wiem jakie są zodiakalne bliźnięta. XD
M: A ulubiona gwiazda, która ma ten sam znak zodiaku?
Z: Hmm... Agnieszka Chylińska i Kora :)
M: A jakie są Twoje inne ulubione gwiazdy?
Z: Dużo. Lubię Ewelinę Lisowską, Julę, U2, trochę Pink Floyd ;) A aktorzy/aktorki? Bardzo lubię Katarzynę Zielińską i Kamillę Baar, a z aktorów to chyba Jakuba Wesołowskiego.
M: Czego najbardziej poszukujesz na stardoll?
Z: Spódniczek z BASICS! A najbardziej niebieskiej, pomarańczowej i czerwonej. I lime! Ale na lime szanse są nikłe. To turkusowej zamiast lime ;)
M: Często używasz emotikonki ;)
Z: ;) ;) ;) Lubię tzw. ,,Perskie oko'' ;) ;) ;)
M: A sama masz kota perskiego...
Z: Tak, mam niebieskiego persa (szarego) i ma na imię Lila.
M: A oprócz kota masz jeszcze jakiegoś zwierzaka?
Z: Tak! To Buldog angielski Milka.
M: Uwielbiasz się z nimi bawić?
Z: Tak, bardzo! Gdy tylko się nudzę to się z nimi bawię ;)
M: A w jaki sposób jeszcze zabijasz nudę?
Z: Na stardollu jestem bardzo rzadko, ok. 10 minut dziennie - wolę chodzić na spacery i bawić się ze zwierzakami.
M: Spacery... A gdzie najbardziej lubisz chodzić?
Z: Po osiedlu albo do parku :)
M: A Twój ulubiony przedmiot to...
Z: Biologia!
M: Tak jak i mój.
Z: No wiem!
M: A za co lubisz biologię?
Z: Za wszystko! Możemy dowiedzieć się jak funkcjonuje świat i wgl.
M: A do szkoły lubisz chodzić?
Z: Nie przepadam, ale muszę ;)
M: A czego najbardziej nie lubisz związanego ze szkołą?
Z: Wczesnego wstawania! Codziennie mamy na 8.00, a ja muszę wstawać już o 6:25 :c
M: A ja wstaję o 5.55 i leżę i ucinam ,,drzemki''.
Z: A ja o 6.10 i jeszcze przymykam oczy ;3
M: Lubisz spać, nie?
Z:Tak, bardzo.
M:Ja również :D
Z: No wiem o tym ;)
M: A więc pora na koniec pierwszej części wywiadu. Dziękuję!
Z: Ja również! :))
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz